За матеріалами вчителя Дениско Наталії Миколаївни
Шановні шестикласники!
Карантин - це не канікули. Ви повинні самостійно опанувати матеріал. Уважно читайте завдання та старанно їх виконуйте.
😊
Якщо виникають питання, пишемо у Вайбер 0985465087 з 9.00 до 20.00.
Урок №1
Тема. Відображення японських уявлень про красу в хайку Мацуо Басьо.
😊
Якщо виникають питання, пишемо у Вайбер 0985465087 з 9.00 до 20.00.
Мета. Зрозуміти, що таке хайку, знати основні відомості про Мацуо Басьо, вивчити напам'ять 3-4 хайку.
1. Запишіть тему уроку в зошит ( якщо у вас немає зошита, заведіть нового).
2.. Прочитайте статтю підручника про Мацуо Басьо (с.170-171), складіть візитку.
3. Перегляньте відео
- Що нового ви дізналися про Мацуо Басьо.
4.Прочитайте визначення терміна "хайку", запишіть його.
5. Прочитайте хайку Мацуо Басьо.
Визначте їх тему.
Доведіть, що це хайку.
Знайдіть сезонні слова.
6. Творче завдання: складіть хайку, запишіть його (Обов'язково! Буду перевіряти на оцінку!)
7.Перевірте себе
8. Домашнє завдання: вивчити напам'ять 3-4 хайку.
PS. Чекаю відео в групі 6-Б
Урок №2
Тема. Ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині"
Мета. Знати основні відомості про Роберта Бернса, вміти аналізувати та читати напам'ять вірш "Моє серце в верховині".
1. Запишіть тему уроку.
2.Прочитайте статтю підручника про Роберта Бернса (176-177), складіть візитку.
2.Прочитайте статтю підручника про Роберта Бернса (176-177), складіть візитку.
3. Перегляньте відео
- Що нового ви дізналися про Роберта Бернса?
4. Вдумливо прочитайте вірш "Моє серце в верховині".
Складіть паспорт твору.
Рік написання:
Тема:
Ідея:
Характеристика ліричного героя:
Художні засоби:
5. Послухайте пісню, висловіть своє враження. Що вам здалося дивним?
6. Перевірте себе.
6. Домашнє завдання: вивчити вірш напам'ять.
PS. Розказувати будете на першому уроці після карантину!
PS. Розказувати будете на першому уроці після карантину!
Урок №3
Тема. Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі Г. Лонгфелло "Пісня про Гайявату". Образ Гайявати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
Мета. Знати основні відомості про Г. Лонгфелло, зміст "Пісні про Гайявату", вміти аналізувати поему, характеризувати образ Гайявати.
1. Опрацювати матеріал за покликанням Читати
2. Скласти візитку Г. Лонгфелло (письмово).
3. Створити паспорт поеми "Пісня про Гайявату"(письмово).
4. Прочитати уривки з поеми ( за підручником).
5. Виписати рядки, в яких звучить ідея миру, національного
єднання, служіння народові.
6. Переглянути мультфільм:
7. Створити хмару слів про Гайявату.
8. Перевірте себе Тести
9. Домашнє завдання. На урок позакласного читання підготувати інформацію про Джанні Родарі ( письмово), виразне читання його вірша "Листівки з видами міст".
Урок№4
Контрольна робота
Рекомендації: пишете у Ворді контрольну роботу, висилаєте на електронну адресу marinnela1960@gmail.com або у Вайбер 0985465087 до 10.04. 2020.
Питання не переписуєте. Зразок відповідей:
1)а
2)б
3)в
4)г
5)д
6)ж
7) Ліричний герой - це...
8)1а, 2б, 3в
9) Розгорнута відповідь на питання до 10 речень.
Завдння контрольної роботи
1.Його ім'я в перекладі з японської означає «банан».
А) Р.Бернс, Б) Мацуо Басьо, В) Дж.Родарі.
2.Усе життя він працював на землі, навіть після успіху першої збірки поезій не покинув плуга, його називати поетом-орачем.
А) Р.Бернс, Б) Мацуо Басьо, В) Дж.Родарі.
3.У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
А) Лонгфелло, Б) Р.Бернс, В) Дж.Родарі.
4.Хто автор цих рядків: Ваша сила тільки в згоді,//А безсилля – в ворожнечі!
А) Лонгфелло, Б) Р.Бернс, В) Дж.Родарі.
5.Про яку пору року йдеться у вірші:
Метелик літає,
Одна-однісінька тінь
на всьому полі.
А) осінь, Б) літо, В) весна.
6.Якийхудожній засіб використовує автор у цих рядках:
Прощавайте, пущі дикі й тіняві гаї,
Прощавайте, буйні ріки й бистрі ручаї.
А) метафори, Б) епітети, В) порівняння.
7.Дайте визначення поняття «ліричний герой».
8.Встановіть відповідність.
1.Р.Бернс
|
А) Америка
|
2.Г.Лонгфелло
|
Б) Італія
|
3.Дж. Родарі
|
В) Шотландія
|
9.Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Як ви розумієте вислів: «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?
Не забудьте вказати своє прізвище та ім'я!
Комментариев нет:
Отправить комментарий